Składanie wniosków elektronicznych

Składanie wniosków elektronicznych

Składanie wniosków elektronicznych

  1. W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.

    Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
  2. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
  3. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (7:15-15:15, we wtorki 9:00-17:00) do sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 7 w Nowej Suchej 59a na następujących nośnikach danych:
    1. Dyskietka 1,44 MB
    2. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    3. Płyta CD-RW

    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

    Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
    1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
    2. Akceptowalne formaty załączników to:
      • DOC, RTF
      • XLS
      • CSV
      • TXT
      • GIF, TIF, BMP, JPG
      • PDF
      • ZIP
    3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
    4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
 

Opublikowane przez: Tomasz Jurczak | Data wprowadzenia: 2014-01-24 14:25:44 | Data modyfikacji: 2014-06-03 13:14:36.
Data wprowadzenia: 2014-01-24 14:25:44
Data modyfikacji: 2014-06-03 13:14:36
Opublikowane przez: Tomasz Jurczak
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. Nowa Sucha 59A
96-513 Nowa Sucha
Wójt Gminy
Maciej Szymon Mońka
Kontakt:
Tel: (46) 861-20-51
Fax: (46) 861-20-51
e-mail: gmina@nowasucha.pl